Express workouts deel 4

Express workouts deel 4

Tien minuten workout op het Indo Board (lijkt op een mini-surfboard, op een cylindrische roller, erg in op dit moment) . Dit hulpmiddeltje is een uitkomst voor het verstevigen van het hele lichaam en in het bijzonder voor de maag en de benen.

Daar gaan we:

Twee minuten "squat"

Prima voor billen, benen en dijen.
Ga op het Indo Board staan, met je voeten iets voorbij het midden. Buig je knieën en doe alsof je in een stoel gaat zitten. Hou je rug recht, de romp rechtop en strek je armen uit om in balans te blijven. Buig zover door als goed voelt, niet verder, en duw je zelf terug omhoog. Herhaal 8-10 keer.

Vijf minuten Plank & Push-up

Ga op je buik liggen, met het Indo Board in de breedte onder je borst. hou met je handen de zijkanten van het board vast. Terwijl je op de knieën zit of languit ligt (kracht zetten met de tenen), ga je "push-up"-oefeningen doen: trek je maag in en hou je lijf in een rechte lijn. Hou de positie 30-60 seconden vol. Herhaal 10-15 keer. Deze workout versterkt je borst- arm- en buikspieren .

Drie minuten de "Tilt"

Ga weer op je buik liggen met het Indo Board VOOR je.Schuif nu met je armen zachtjes het board vooruit en weer terug. Je pakt hiermee je hele lichaam aan! Herhaal 10-15 keer.

Succes!

Vorige delen

Toegevoegd op: 10-04-2007 | Categorie: Fitness | Printversie

Reacties op dit artikel

Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Reactie toevoegen

Geef de uitkomst van de onderstaande som:

(in cijfers)

Wij maken gebruik van cookies om onze website beter op uw wensen af te kunnen stemmen. Klik hier voor meer informatie over onze cookies.