Handige lijstjes: Voedingsmiddelen om de maag te kalmeren

Handige lijstjes: Voedingsmiddelen om de maag te kalmeren

Een nieuwe serie artikelen over de speciale effecten die sommige voedingsmiddelen op ons welzijn hebben. Als je een opkomende maag hebt of als je gestrest bent, als je verkouden bent of als je seksleven een oppepper nodig heeft. Gebruik deze voedingsmiddelen en ervaar het verschil!

Vandaag een lijst met voedingsmiddelen die je helpen tegen een opkomende maag:

  • Appels
  • Artisjokken
  • Zilvervlies rijst
  • Worteltjes
  • Venkel
  • Gember
  • Kiemzaden
  • Pastinaak
  • (Muskaat) Pompoen
  • Zoete aardappel
  • Tofu
  • Raapjes
  • Yamswortel
  • Thee/Kruiden: venkel / pepermunt / zoethout

Natuurlijk zijn deze voedingsmiddelen gezond, maar wanneer je klachten blijven aanhouden moet je echt je huisarts opzoeken.

Toegevoegd op: 31-12-2007 | Categorie: Voeding | Printversie

Reacties op dit artikel

kristof schreef:

welke van deze werkt het best, want kheb ook last van men maag. ze zeggen van de zenuwen. welke werkt hiervoor best?

# 09/11/2008

Reactie toevoegen

Geef de uitkomst van de onderstaande som:

(in cijfers)

Wij maken gebruik van cookies om onze website beter op uw wensen af te kunnen stemmen. Klik hier voor meer informatie over onze cookies.