Strakkere spieren deel 5: Bilspieren trainen

Strakkere spieren deel 5: Bilspieren trainen

In de file? Fijn voor je billen! Jawel, zelfs als je in de file staat kun je nog aan fitness doen.

Voor strakke billen: span je bilspieren aan en houd de spanning vijftien seconden vast. Laat dan los en herhaal deze oefening nog een aantal keren. Probeer je gezicht hierbij in de plooi te houden, anders denken je file-genoten misschien dat je hoge nood hebt....?!

5 minuten bilspieroefeningen: 25 kilocalorieën (102 kilojoule).

Toegevoegd op: 13-04-2007 | Categorie: Fitness | Printversie

Reacties op dit artikel

JV schreef:

de afbeelding geeft wel een leuk streven

# 30/06/2007

marijke schreef:

Zijn die billen dan juist getraind of niet ( die van dat plaatje. Want mijn billenzien er ongeveer ook wel zo uit. En ik vind dat ze best wel hangen! haha

# 04/02/2009

Srosh schreef:

Ik vind deze billen mooier dan platte billen. Als ik hiernaar kijk dan krijg ik zin in yam yam :)

# 24/12/2009

saida schreef:

mijn kont ik 8 keer zo groot als deze die nie hangen

# 11/05/2011

Reactie toevoegen

Geef de uitkomst van de onderstaande som:

(in cijfers)

Wij maken gebruik van cookies om onze website beter op uw wensen af te kunnen stemmen. Klik hier voor meer informatie over onze cookies.